FC Kiekus Wanroij

Harrie van der Keijlen

Ik heb van jongs af aan veel gefotografeerd. Toen ik een jaar of achttien was heb ik ook een donkere kamer ingericht en daar heb ik zowel in zwart-wit als kleur afgedrukt.

Nadat ik meer dan 30 jaar geleden op mezelf ging wonen heb ik alles op zolder gezet met de bedoeling nog eens een doka in te richten. Daar is het nooit meer van gekomen maar de spullen heb ik nog steeds. Vervolgens ben ik zo'n jaar of 10 met (toen nog een verschrikkelijk dure) digitale Nikon compact camera in de weer geweest en enkele jaren geleden heb ik mijn eerste digitale Nikon spiegelreflex gekocht. Sindsdien ben ik nog fanatieker aan het fotograferen. Ik heb me de afgelopen jaren steeds meer toegelegd op macrofotografie en ook de combinatie van fotograferen en computeren spreekt me erg aan.

Sinds 2010 ben ik lid van "Kiekus". Ik heb al veel geleerd van anderen en met name het gezamenlijk bespreken van foto’s is erg leerzaam. Ik vind het verder wel een uitdaging dat je in clubverband wordt aangemoedigd om ook onderwerpen te fotograferen waar je eerder niet zo snel aan zou beginnen.

Klik hier om naar mijn galerij te gaan

Klik hier om naar mijn archief te gaan