Martien van Dommelen

Fotografie is sinds enkele jaren mijn grote passie geworden.

Sinds maart 2010 maak ik deel uit van Fotoclub Kiekus uit Wanroij.

Ik probeer me verder te ontwikkelen op alle gebieden van fotografie, van sportfotografie t/m macrofotografie.

Op mijn “fotokamertje” kan ik uren bezig zijn met voorwerpen om die in het zonnetje (kunstlicht) te zetten.

Is het goed weer dan trek ik er met mijn scootmobiel de natuur in om via bijna onbegaanbare paden mooie natuurkiekjes te schieten.

Ik heb ook een website www.scootshootfotografie.nl Daar kan je mijn mooiste foto's zien en bied ik twee workshops aan namelijk een workshop druppelfotografie en een workshop glasfotografie.

Voor meer informatie kijk op de website en bij interesse neem dan contact met mij op.

De clubavonden op dinsdagavond zijn altijd heel leerzame en gezellige avonden.

De leden van de fotoclub zijn altijd bereid om hun geheimen te delen binnen de tak van de fotografie die zij dan weer het beste beheersen.

Met vriendelijke groeten,

Martien van Dommelen

mvdommelen@home.nl

www.scootshootfotografie.nl